tisdag 21 april 2009

Historiens vahettere nu igen

Har man tråkigt så har man.
Då kan man alltid googla på sitt eget namn.
Det gjorde jag och gissa om jag blev paff.
Det här är nämligen inte första gången som jag testat det här med att blogga. Vilket jag helt och hållet glömt av. Jag hade en gång tidigare intentioner åt det hållet, låt vara med en något mer snöig tanke till grund. Eller, jag vet inte, kanske inte, ändå.
Läsare på jakt efter en mer skönlitterär aspekt av mitt författande ombedes å det snaraste kika in på:

http://www.sourze.se/Professor_Ollon_tar_emot_10069479.asp

Notera gärna datumet för publikationen som ett litet exempel på hur olika man kan tillbringa sina dagar: vissa skriver om Professor Ollon, andra flyger flygplan in i skyskrapor.

Puss och kram så länge!

1 kommentar:

  1. Professor Ollon, minsann? Hehehe, ja, det är intressant att vandra nedför Memory Lane :)

    Du har fått din första stamkund i bloggen, Jonas :)

    Pollenfriska hälsningar från Kinnahult

    SvaraRadera