söndag 26 april 2009

Jag åker ut på landet, dricker alkohol och somnar i en bubbelpool

"Vi kan om vi vill" brukar det ju heta. "Vi vet inte om vi vill, egentligen, men, du vet, det blir så ändå ibland" BORDE det heta.
Det går alltså alldeles utmärkt att som 38-årig tvåbarnsfar bege sig ut till släkt och vänner på landsbyggden, dricka vin, sprit och öl i några timmar vid en grill för att sedan ramla över till ett annat hus, kliva ned i en bubbelpool och i denna somna.

Men, Jonas, säger ni nu, det där kunde ju ha gått jätteilla.
Nja, jag var ju inte ensam i poolen och är ganska säker på att de övriga personerna i karet hade hivat upp mig om jag sjunkit till botten.

Och dessutom: är du så jävla bra själv då?

4 kommentarer:

  1. Jag foljer dig om du foljer mig!

    SvaraRadera
  2. miatagg.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Glöm inte flytvästen nästa gång och för att vara på den säkra sidan kan du ju ta med dig cykelhjälmen. Oavsett ålder kan det ju finnas behov av allehanda skydd....

    SvaraRadera
  4. Precis.
    Fan vad jag älskar när blogginläggens ämnen liksom flyter ihop och gifter sig på det här snygga sättet!

    SvaraRadera