fredag 27 mars 2009

Bara lite kort innan helgen...

Sjukdomen river min redan sargade manskropp.
Plågorna vill inte lämna mig, ge mig ro.
Hur mycket ska en människa behöva tåla?

Kort sagt: jag är förkyld. Igen. Balle.

Dessutom: Vad fan hände med våren? Jag trodde vi hade pratat om det här? Att det räckte med snöslask och regn nu? Va?!?

Är jag grinig? Svar ja.

Igår var jag och besökte min vän tv-profilen på hans jobb där vi lade grunden till ytterligare storheter på Youtube. Ännu icke frälsta ombedes kika in på http://www.youtube.com/watch?v=JprEvZdu5kM för att se det gamla avsnittet.
Det nya kommer att behandla den mer optiska delen av våra humorcentra på sätt som är fullt jämförbara med Disney's (större amerikanskt filmbolag, förf. anm.).
Jag är, i nuläget, förhindrad att säga mer. Men det blir råmaxat.

För att citera Magnum: Keep your night light burnin', I'll come through wind and rain, yeah.

Treflig helgh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar